Veckan Som Gått

Nu har jag jobbat första veckan på nya jobbet. Funkar klockrent men fortfarande en del acklimatisering kvar, nytt workflow och nya rutiner och så vidare. Även nice som fan med bussarna till Klippish, klockrent soft att sitta där i trekvart på morgonen och bara ösa på med fet musik i MP3-spelaren, skissa på nån piece och zippa apelsinjuice.

Sen i fredags har jag hängt med Jenny och lagat stora mängder mat. Väldigt trevligt som alltid.

Idag har jag inte gjort så mycket, gick upp sent, hakade på Jenny till bussen i eftermiddags och därefter chillat lite med Ant och Katta här hemma hos mig. Har även tagit en Illustratorpaus och gjort ett återbesök i Photoshop för lite typografi adventures.




Kommentarer
Postat av: tess

Congratz till jobbet :D

2008-09-24 @ 09:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0