Stuffs

Idag försov jag mig på morgonen, fett störigt. Sen hade något jävla åbäke blockerat en dörr i tvättstugan så att jag fick en felkod på tvättmaskinen eftersom jag glömde logga in när dörren ändå stod öppen. Löste sig dock tack vare Tobbe som råkat ut för samma fel en gång innan och som dessutom råkade glida in i tvättstugan just då. Det har även dykt upp någon form av trast på min uteplats, den har hängde där i morse och den hängde där fortfarande sist jag kollade. Vet inte om den är skadad eller bara cepe men jag har i alla fall beslutat mig för att kalla den typ Thorleif eller Styrbjörn.

Som om inte det vore nog har jag även fått en riktigt fet bild av Elin idag, spana in den här.

Kommentarer
Postat av: elin

japps mer updates ^^

2008-09-25 @ 23:35:08
URL: http://fobiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0