EDC

Har bytt ut allt mitt gamla skräp mot lite softare prylar på sistone.


Samsung Touchwiz (SGH-F480), Troika kortetui och en Zen Stone Plus MP3-spelare

Idag har jag skruvat upp två små hyllor. En vid skrivbordet för typ bläck, färg och pennor och en likadan i badrummet för lite småprylar där. Den i vardagsrummet blev klockren men tyvärr passade den andra inte fullt lika bra i badrummet, skall nog byta ut den mot två mindre (kortare) i glas. I så fall slänger jag upp den andra i vardagsrummet också, typ ovanför den första med plats för ännu mer pennor och markers och ink. Nu kommer snart Tessi hit med en överfet betongborr hon fått av sin morsa, äntligen dags att montera mina högtalarfästen så att jag kan hänga upp mina Yamahasatelliter.

Kommentarer
Postat av: elin

flitigt john, jag är impregnerad ^^

2008-09-14 @ 16:37:16
URL: http://fobiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0