Device Central

Snackade med Elin om mobilbakgrunder och annat sånt sweet device shit och efter det fick jag dille på grafik till bärbart. Har styrt upp ett gäng för att testa lite, en är till en polare men resten är bara experiment. Helikoptergrejen är typ halvcolab för jag fick helikoptrarna av DJ Monkeyboy som även ligger bakom en uppsjö amerikanska morale patchar typ 'Pork Eating Crusader' och 'Hadji Don't Surf'. Övriga element är mina, samma gäller de pixelbaserade bakgrunderna. Den blå med markers och den gröna med Junobofärgflaskor består till större delen av bilder jag tog under gårdagen.



 

Kommentarer
Postat av: elin

alltså det ser ut som om någon skjuter jenny i huvudet ^^

2008-10-05 @ 18:54:43
URL: http://fobiii.blogg.se/
Postat av: John

Jepp, det är också Jenny, sjukt va? :P

2008-10-05 @ 21:53:10
Postat av: elin

skjuter sig själv i huvudet ? haha LOLZZZZZ

2008-10-10 @ 16:49:16
URL: http://fobiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0