Fridge Monkey

Idag gick jag upp sent för första gången på fett länge. Gött som fan med lediga fredagar nu framöver och denna gången hade jag verkligen laddat upp genom att diska och städa INNAN jobb i torsdags, det var med andra ord fritt fram att bara slöa idag.  Egentligen var det meningen att jag skulle uträtta lite ärenden och shit eftersom jag inte hinner i veckorna längre men det fick fan vänta.

Har bara snurrat runt i ett jävligt höstigt Hbg idag med The Ant som köpte ett lakan till nån pre-Halloween-födelsedagsgrej han skall på i Åhus i helgisch. Själv hittade jag en liten flummig butik i en gränd längs med Kullagatan, den var så hemlig att jag glömt vad den heter och dörrkarmen var vadderad på insidan eftersom det va så lågt i tak. Fanns en hel del fett där inne och jag gick därifån med en Fridge Monkey för att förvara öl praktiskt men fortfarande med stil. 

Blev senare även en rostfri "tvål" på Åhléns borta på Söderpunkten i Sadr City, fett nice om man känner för att loosa lukten av kräftor och vitlök när man lagat mat. Går ju givetvis minst lika bra att gnida händerna mot något annat rostfritt man kan tänkas ha i köket men hur kul är det? :P

 




Kommentarer
Postat av: elin

intressant tvål :P

2008-10-16 @ 13:25:51
URL: http://fobiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har blivit så dålig på att svara på sms så det är lika bra att svara här när man ändå är här. Jag har köpt min disktrasegrej på Design källan bakom Åhléns (vid telegrafen). :)

2008-10-16 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0