Skrattirriterande

Eftersom Öresundskraft eller vem det nu är som sköter Stadsnätet här i Helsingborg höjt priserna supermycket har deras kunder, det vill säga bredbandsoperatörerna i sin tur tvingats höja sina priser för sina kunder, det vill säga mig. Jag vet inte om det är Öresundskraft som ligger bakom det hela eller om Stadsnätet är något fristående, jag kollade bara på hastigheten när jag valde liksom. Funderade först på att byta ner mig någon hastighet men jag har nu kommit fram till att jag vägrar ha en fattigare lina bara för att någon flippat ur och höjt priserna, istället har jag sparkat ut Tele2 och flyttat min fasta telefoni till Bahnhof den också. Kommer säkert strula bara för det.

Annars har jag fan inte gjort något idag, handlat lite mat, köpt ett par Artful Dodger-brallor och rullat tummarna. Även hittat en skön raplåt med lite reaggetoner av RMK och Sober samt gitarristen Valter Nilsson, Skrattirriterande heter den. En skitglad låt om att ingenting någonsin ordnar sig.

"Pank hela dan, varje dag men jag ligger kvar
skulle inte ens tänka mig att jobba om jag fick betalt
Shit, att man kan känna sig så sinnessvag
allt är inte kört än men det mesta nu är mindre bra"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

2008-03-19 @ 13:08:43
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0