Polarexpedition Och PicLens

Just när man trodde att våren i princip hade börjat övergå till sommar så får man förstås en rejält fet slaskkänga i fejset. Att gå från bussen till jobbet i går eftermiddag var som att ge sig ut på en jävla polarexpedition. Jag kände mig som de i The Day After Tomorrow, väntade bara på att trampa igenom skylightsen på något översnöat köpcentrum och trilla ner och bryta ryggen mot en rulltrappa eller något. Halvvägs framme hade man liksom glömt att man var påväg till jobbet, hjärnan slog om från vardagstänk till överlevnad. Man slutade tänka på OB och började leta föda för att klara av istiden.

När jag kom hem hittade jag dock världens fetaste add-on till Mozilla Firefox, nämligen PicLens. Det tar typ 5 sekunder att installera och möjligör sjukt snygg och smidig bildbrowsing på sidor som t.ex. Google Images, deviantART och Facebook, jag har tagit lite screenshots åt er.


Kommentarer
Postat av: Elin

fan va hett, ska se om jag också kan få tag på.

2008-03-18 @ 10:58:04
URL: http://elinaarenstrup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0