Pimp My Dawg

Kvällsskift veckan ut, så vad gör man i väntan på jobb? Jag tänkte först städa, och började faktiskt också men det blev så jäkla tråkigt. En stund lekte jag lite med tanken om att helt enkelt slänga allt jag har och sen köpa nytt och lägga de nya prylarna på rätt plats från början, men det är nog dessvärre inte så realistiskt. Annars är jag rätt grym på att städa, när jag flyttade från internatet vräkte jag ner allt jag hade på rummet i en skitstor papplåda, bokstavligt talat. Jag drog ut byrålådorna ur skrivbordet och bara vände de upp och ner över lådan. Sen dumpade jag lådan hos pappa i Torekov och där fick den stå i ett par år innan jag orkade lasta upp den på ett släp för att faktiskt slänga allt. Lathet? Nej, effektivtet till 100%, om man inte vet vad man slänger så saknar man det dessutom inte... allt blir så mycket lättare och prydligare när man har en mamma eller en sambo som säger åt en att skärpa till sig.

Ja, hur som helst. Istället för att städa den här rävlyan så blev det till att pimpa rottweilern i Photoshop, aight!

Keep yo' mind on yo' money
and yo' money on yo' mind
Wear so much bling you'll make
a BIATCH go blind

image5

Nu kom posten också, och jag fick en till avi. Jag vet inte vad det är, jag tror jag köper saker i sömnen, peace!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha pimpigt john, pimpigt!

2008-03-17 @ 13:20:03
URL: http://elinaarenstrup.blogg.se
Postat av: Elin

kan du inte pimpa min blogg istället :P

2008-03-17 @ 13:20:25
URL: http://elinaarenstrup.blogg.se
Postat av: W18

BanGin bro' !

2008-03-17 @ 16:34:05
URL: http://h8er.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0