London Bridge Trading Company

Snön är på väg att smälta bort men det lär väl komma ner mer i natt när man skall hem bara för det. Idag vaknade jag av att något retard plogade bort snö typ en meter utanför mitt sovrumsfönster klockan 0700, fett kul. Jag har dock hunnit laga lite käk så jag slipper äta Findusgrejor efter jobb idag och det känns rätt skönt. Majskycklingfilé fylld med hackad spenat, vitlök och Toscanasalami känns som en helt okej grej att glufsa i sig liksom.

Och så måste jag fläska upp lite feta bilder på min LBT-rygga även här. Spelar ju som medic i milsimteamet Insatsgruppen och vad är en medic utan sina fixarprylar? Det här är frukten av en dryg månads slitande på eBay och fjäskande för diverse kontakter i USA, Kosovo och Irak så jag är lagom nöjd med det hela. Nästan helt färdigt nu och så fetade jag upp en bild på mig själv i full gear också så att ballhetsfaktorn inte skall gå någon förbi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0