Ädelgas, Elektroder Och Plasmaceller

Givetvis var det tvunget att börja snöa i natt så att det var helt fucked up väder i morse när man slutade jobba. Tur att man precis uppgraderat elektroniken i vardagsrummet så att man slapp hitta på något vettigt när man kom hem. Blev tyvärr ingen 50" Samsung som planerat, jag drabbades av akut snålhet, men 42" Philips känns också helt okej. Skulle även köpa ny förstärkare men alla mina hemmabioprylar sög pung så istället knep jag ett helt nytt biosystem från Yamaha som Los Kyllos hade snokat upp åt mig på SIBA.

image28

Om någon vet vad för gott som passar ihop med saffran och tomat respektive karljohan, timjan och citron så får ni gärna dela med er av de tipsen, botaniserade bland crème fraiche-sorter i mejerihyllorna på Maxi innan idag men saknar inspiration. Så, give it up, peace!

Kommentarer
Postat av: kattis

En liten veggie för gamla goda tider: koka färsk sån där fylld pasta, typ tortellini eller vad det heter. Fyllning spelar mindre roll så du kan ju göra en köttig variant. Klyfta önskat antal tomater och blanda i kastrull med olja och valfri mängd vitlök. Fräs på lite. Blanda med pastan bladspenat och creme fraice saffran tomat. KLart och fett nice!

2008-08-12 @ 08:50:01
URL: http://knatzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0