Måndag

Idag har jag typ hängt på stan med Tobbe. Bokstavligt talat. Först hittade vi Wolfie på Kullagatan och agerade väktare och käkade Elvisburgare på Ebbas ihop med honom, sen efter det hängde vi på olika platser i stan, en trappavsats utanför Dunkers Kulturhus, värmebänkarna i Norra Hamn, solstolarna på soldäck vid Gröningen. Solstolarna var nog bäst, elskåpet med tapetklister på Kullagatan var helt klart sämst.

Innan det mesta av hängandet stack vi dock till Mäster Livs och köpte på oss rätt ansenliga mängder Cherry Coke och Mountain Dew som vi släpade med oss. Efter det var det dags att dra upp till Dalhem igen och mata Tobbes ormar, jag glömmer vad de heter hela tiden så jag kommer att kalla de för Kroken och Snoken. Det var bara Snoken som käkade upp sina möss, Kroken skonade sina.

Sen fick vi CP-ryck och drog till Maxi och handlade ingredienser till Chili con Carne som vi rörde ihop och käkade upp, väl på Maxi upptäckte jag även Santa Marias nya kryddsortiment, sjukt roliga blandningar och snygga förpackningar. Just det sistnämda är en av mina stora svagheter, snygg design, om bara förpackningen var rätt skulle jag lätt kunna köpa typ bajs för hela lönen.


Ancho-chili, mörkrostade kakaobönor och cassiakanel
respektive bergssalt från Himalaya och havssalt från Hawaii.
Som medlem i Insatsgruppen kan man fan inte krydda käket
med vilket jävla tjänste-hjons-pulver som helst.


Kommentarer
Postat av: Elin

jag har med sett dom hahaha hade jag haft en lön hade jag med köpt dom,sjukt snygga :D vad ska du ha cacao/chillin till ? kryddiga muffins :P

2008-06-18 @ 14:19:31
URL: http://fobiii.blogg.se/
Postat av: John

Nått sånt, vi kan baka kryddiga muffins nästa gång jag är ledig jao!

2008-06-29 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0