Hatien Och Tillbaka

Idag har jag och Tobbe varit i Hatien a.k.a Blekinge och levererat livsmedel. Resan började fruktansvärt sjukt jävla tidigt men det var lätt värt det, vi såg bland annat en häst vi ville sno, käkade möglig sallad i Karlskrona och så upperdeckade vi två toaletter nånstans djupt in i Hatien. Vi lyckades även besöka Yog när vi kommit tillbaka in i Älskien a.k.a Skåne och donerade en massa mynt och ett paket äckliga Al Capone i hans tipjar. Det har hänt mer idag men jag vet ju hur känsliga ni är så jag hoppar det, men men, strax efter tre i morse låg man dock och sov i en lastbilshytt utanför ICA's centrallager i Hbg, beat that on Salvia motherfucker! Peace!



Jag vet inte riktigt vad det här är, men vi hittade
det i Karlskrona, tror det är någon form av Muminhus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0