Arty Stuff

Det har sedan en tid varit skrämmande ont om vettiga pennor här hemma så idag gjorde jag slag i saken och införskaffade en del nytt. Jag började med Panduro efter en sen frulle på McDonalds med Los Tobbos, som dagen till ära försovit sig med sju timmar. På Panduro hittade jag en bunte feta blyertspennor, jag skissar inte alltid med blyerts först men när man väl är sugen på det så vill man inte behöva sitta med något crappy kontorsshit och försöka vara kreativ.

Efter Panduro blev det en snurr nere på stan men allt hade fan stängt och det var bara fula människor med Foppatofflor ute så det blev inte speciellt långvarigt där. Efter hemkomsten till Dalhem kände jag att jag behövde fylla på förrådet med färg också så jag passade på att beställa hem 48 markers från Touch. Blev även en del komplement till de i form av Fine Line-, Outline- och Highlightmarkers plus lite guld etc. från Uni Posca.



Tänkte köpa en sån här med för att underlätta eventuella anatomi-
teckningar men de var alldeles för hatiska för min smak så det blev inget.

Kommentarer
Postat av: eeeeliiiiin yo!

lide goa dom var då, H E I L !!!

2008-07-02 @ 13:38:10
URL: http://fobiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0