Lite av varje

Man har ändå hunnit med rätt mycket de senaste dagarna, kommit in i en ny Drum n Bass-period, meckat lite stickers och smällt upp lite här och var, det har klättrats på stenar och hittats ännu mer busksprit (Tobbe är uppe i åtminstone ett par liter nu, både Vodka och Absinthe). Jag har även lagt vantarna på drygt 360 st graffetidningar i PDF-format, bland annat Blood Wars, Catfight, Underground Productions och en massa On The Run. Vidare har jag sett Ondskan två gånger på raken, alla sa att den var otäck så jag trodde det skulle vara en skräckfilm, det var det verkligen inte. Istället var det en dramafilm som handlade om ett sär som spöar upp adelsmän på ett internat. Om du vill se en skräckfilm skall du alltså inte se Ondskan (blir inte bättre andra gången heller), se då hellre den där spanska filmen som Elin skriver om.

Elin har jag i övrigt misslyckats med att träffa inte mindre än två gånger den här veckan, skärpning. Snart börjar jag överdesigna den försenade födelsedagspresenten och det vill vi ju gärna undvika :P



Påbörjandet av Phobiapiecen och lite annat meck :P

Kommentarer
Postat av: elin

helosan?

2008-07-13 @ 14:50:29
URL: http://fobiii.blogg.se/
Postat av: Shultze

Ja, det är T Dawgs till hans nya gadd, jag själv använder enbart med olivolja och aloe vera alltså :P

2008-07-14 @ 23:16:17
Postat av: Anonym

Jag ser Tobbe beeing dirty! gasp

2008-07-15 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0