Shopping Vs Shopping

Om man befinner sig i stan eller ute på Väla eller något liknande med Tobbe kommer man alltid hem med typ hemelektronik, leksaker, sprit och Mountain Dew. Idag var jag dock nere i stan själv eftersom Elin fick ganska tråkiga förhinder i form av AMS och en trafikolycka (som dock inte innefattade just Elin, men ändå). Eftersom Tobbe inte var med passade jag på att köpa saker som man alltså inte kan köpa när man hänger med honom, bl.a. kuddöverdrag, en massa feta (svarta) vinglas och ett nice badskum med kannel och vanilj (som alltså matchar min badolja med samma innehåll). Man får typ tokmycket stryk om man försöker köpa sånt när Tobbe är med, Kicksbruden såg dock fett villig ut när jag langade  kreditkortet och köpte badattiraljer, de har en tendens att göra det. Har man badoljor i ena handen, flashiga vinglas i andra och lite plastkort i munnen så framstår man som en rik, sofistikerad och väldigt len kille. Vilket man självklart också är, eller kanske inte överdrivet rik och inte så speciellt sofistikerad men len så det räcker och blir över.

Man kan dock göra feta saker med Tobbe också, här om dagen försökte vi till exempel stjäla en apa, förvisso utan resultat men ändå, det är tanken som räknas. Vi såg även fjuttiga hajar, rockor och en dödsorm! Som om inte detta vore nog lagade vi en full English breakfast till kvällsmat och öppnade alla förpackningar, inklusive ett av äggen, med en borrmaskin från Black & Decker. Det är ett bra exempel på något som du aldrig har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0