Valborg

Hade planerat en hel del men somnade lite sent (läs typ 8-tiden i morse) efter jobb så jag kom inte upp när jag hade planerat. Sen bangade naturligtvis alla utgång så istället blev det en vända ner på stan med Tessi, rotade igenom hela Kicks efter en vettig handcreme och tror jag lyckades hitta en rätt bra olivhistoria av något slag. Det får vara hur gay som helst med handcreme, hellre det än att händerna alltid är torra och jävliga så att man slår fel kod när man köper saker med kreditkortet eftersom man inte vill visa nävarna längre än nödvändigt. Men nu är det alltså slut med det.

Efter det blev det en liten rundtur på Söder, efter att ha misslyckats med att hitta något roligt att äta där så fick det bli lite tröstköp på Systemet i form av ännu lite mer Hpnotiq, en likör man inte kan ha för mycket av hemma. Därefter bar det åter av in till stan, käkade en grym ryggbiff på Utposten och sen hittade vi ett tivoli nere vid Tivoli (öh). Vi åkte dock inget, istället drog vi och hämtade jyckarna och käkade lite glass.

image38

Kommentarer
Postat av: The Father ( I am your father) aka FAssan

LOLZ
Bloggar du?!?!?!?!?!

2008-05-03 @ 15:15:21
Postat av: The Father ( I am your father) aka FAssan

hmm ska nog börja blogga i ditt kommentarsfält...

Idag jag har jag inte gjort något vettigt... Pillat lite med GAY Linux och slappat.
Ska på Jonssons 30 års fest diag det ska bli kul. (tankar upp bilder efteråt)

Just nu känns det som om mörkret håller på att ta över igen.... Måste släppa skatepunken och låta Emo musiken flöda över mig som en stor härlig oändlig våg av ångest. Kanske då kan jag finna salvation genom att skära mig själv igen.

Ska försöka skriva lite ofta så ni alla vet vad JAG tycker tänker och vill.

Fred och Emo till folket

//Fassan

2008-05-03 @ 15:24:58
Postat av: Shultze

omg, visste inte att du kunde använda dator, sjukt fett!! när fan kommer du upp?

2008-05-03 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0