Robe

Robe och hans flickvän dök upp och våldgästade staden över helgen. Fredagen inleddes rätt lungt med lite frukostöl och senare en sväng över till Danmark, jag misslyckades med att hitta Hpnotiq och fick köra ett besök på Sysse när vi kom tillbaka men det var ändå helt okej. Lite öl på en uteservering och så försökte vi kommunicera med danskar utan några direkta framgångar.

I går försökte jag och Stefan styra upp en grillfest, lättare sagt men gjort. Hela bekantskapskretsen skulle förstås banga och/eller befinna sig utomlands men efter en hel dags slit med mobilerna hade vi ändå lyckats skrapa ihop lite folk. Allt går om man lockar lite med sprit och hotar med stryk. Efter grillandet blev det stan, men där nere splittrades alla upp och försvann, plötsligt hade folk åkt hem, åkt till Danmark, vinglat in på diverse klubbar eller bara försvunnit spårlöst. Jag tror dock att det blev lyckat för jag drumlade inte i säng förrän vid sjutiden i morse. Nu har jag dock släpat mig upp och börjat blogga för att undvika städning så långt det är möjligt.

image37

Dags att köpa lite hushållsnära tjänster, jag är alldeles för sliten.
Egentligen vill jag slänga vardagsrummet och uteplatsen och köpa nytt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hpnotiq är gangstaaaah :D

2008-05-01 @ 22:13:37
URL: http://elinaarenstrup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0