Probably The Worst Dygnsrytm In The World

Nu har jag jobbat kvällar och nätter och helger och skit hur länge som helst känns det som. Man skall ju aldrig gnälla på jobb och så egentligen men jag har liksom inte sett solen på hur länge som helst, det börjar ljusna när man släpar sig hemåt men när man vaknar och solen redan försvunnit igen så blir man lite mossig. Nu har jag jobbat sista natten för ett tag och till och med varit ledig idag men det hjälpte ju inte, jag vaknade halv sex i går kväll och läste morgontidningen och åt frukost. Müsli liksom, what the fuck?

Sen snackade jag och Eva om att jag behövde hitta en sjukt manlig sysselsättning eftersom alla mina intressen nu (prylar, kläder, att köpa prylar och kläder, design, bildretuschering och milsim) är så jävla bögiga. Matlagning är också rätt roligt men det klassades tydligen inte in som speciellt gay, märkligt nog är altså vapen och taktisk utrusting tydligen mycket bögigare än att hacka rödlök och välja rätt örter i affären. Fast nu har jag tänkt igenom det här och kommit fram till att nej, man kan vara straight och ändå inte vilja köpa alla sina kläder på Cubus.

10Deep, Gino Green Global, Subscript, New Era
= Inte gay. Holler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0