Panorama Coffee Break

Provade "panorama"-inställningen i mobilen när jag satt och drack mitt nattliga automatkaffe på jobb i går natt. Jag prioriterade musik framför foto när jag köpte luren (på den tiden kunde man liksom inte få allt i ett, det var antingen eller och jag har inte hunnit skaffa ny) så kvallen sög ju rätt så rejält men jag softade upp allt överdrivet mycket i Photoshop och är väl rätt så nöjd med effekten faktiskt. Saknar mobilen vettiga fokusinställningar eller möjlighet till att förändra bländare och ISO-tal och så vidare så gör den, simple as that. Jag har med andra ord inte fångat ångorna från den halvljumma automatespresson med Sonyluren i skumrasket, de är också ditlagda i efterhand. Det ser ju förstås inte supernaturligt ut men det var inte heller meningen, eller snarare, ungefär så här uppfattar man faktiskt verkligheten klockan 3 på natten efter ett par veckor natt- och kvällsskift.

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0