Desert Gear Och KBJ

Idag dök Wolfskulls hjälm äntligen upp, blev MICH TC-2002. Har precis mätt och borrat och monterat NVG-fästet så nu saknas bara rätt ökenshades som på min 2K som ligger där i bakgrunden och myser. Blir nog ökenfärg från Montana tror jag eftersom de slutat tillverka Bowflage och all EC är slut överallt. Jag kände för att borra mer idag, tänkte slänga upp lite hyllplan av glas i badrummet, tyvärr var det så länge sen jag köpte de och inte orkade skruva upp de så att jag verkar ha hunnit supa bort alla redan. Kanske får åka och köpa nya istället.

image34

Blev även en ny fet hoodie idag, huvtröjor är verkligen det bästa plagget som någon någonsin tänkt ut och tillverkat. Det finns oräkneligt många feta brands också vilket inte gör saken sämre. Senast blev det faktiskt Subscript, idag en sweet KBJ med fett med päls och nu tror jag nog att jag blivit sugen på något från den badande apan a.k.a A Bathing Ape a.k.a BAPE.


Kommentarer
Postat av: h8er

bape ftw.
har fan 4 t-shirtar.

2008-04-15 @ 18:19:34
URL: http://h8er.blogg.se
Postat av: shultze

fett mr pun! :D

2008-04-16 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0