Auchentoshan The Tripple Distilled

Skulle hämta ut delar av min lön idag som hamnat fel och kommit ut via PlusGiro-utbetalning istället för till lönekontot, givetvis upptäcker jag inte att jag glömt checkfan hemma förrän jag står på banken. Vad gör man? Man glider in till Systemet next door och fiskar med sig en maltwhisky hem istället. Tog en 12 årig, trippeldestillerad Auchentoshan, pallar inte äckliga alkisblends eller så men är verkligen ingen connoisseur inom ämnet heller. Denna skulle dock tydligen kunna betraktas som något av en nybörjarmalt och det lät ju perfekt, jag gillar ju i och för sig annat med typ bourbon och sånt men det här känns faktiskt helrätt. Nu skall jag tokjobba hela helgen till och med måndag så på måndag efter jobb skall jag inleda min lediga vecka med att komma ihåg checken, köpa nya tumblers och sen inviga min nya maltwhisky.

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0